Pojistná událost - postup

Uvědomujeme si, jak stresující může být řešení pojistné události na vozidle. Proto Vás můžeme v jednání s pojišťovnou zastoupit a celý proces urychlit a zbavit Vás zbytečných komplikací s dokládáním dokumentů, faktur, fotografií a vyplňováním formulářů.

Jak probíhá řešenípojistné události?

Připravte si:

  • číslo Vaší pojistky. Najdete ho v pojistné smlouvě nebo na zelené kartě.
  • údaje o vozidle (výrobce, model, rok výroby, VIN / SPZ) – uvedeno v malém nebo velkém TP.
  • datum a místo vzniku poškození vozidla.
  • zavolejte na linku Vaší pojišťovny a nahlaste vznik škodní události (níže naleznete kontakt).
  • zeptejte se na sjednanou výši Vaší spoluúčasti v pojistném plnění(obvykle 5%, minimálně 5000 Kč)

 

Vyberte si jednu z našich provozoven ve které budete chtít provést opravu

jako místo opravy a prohlídky pro likvidátora uveďte adresu a telefon našeho servisu: Pobočka Týn nad Vltavou + korespondenční adresa

Důlek Technik

Zdeněk Bečvář
+420774845804
Pod Tratí 287
Týn nad Vltavou 375 01
IČ: 10763180

 

Pobočka České Budějovice

Důlek Technik
Zdeněk Bečvář
+420774845804
Novohradská 394/3
České Budějovice 370 01
IČ: 10763180

areál firmy Family car service s.r.o.

  • nyní Vám pojišťovna sdělí číslo škodní události. Číslo si poznačte, budeme ho potřebovat.
  • abychom mohli dále jednat s pojišťovnou za Vás, potřebujeme podepsat plnou moc kterou Vám po dohodě zašleme ve formátu pdf. 
  • pro hladký průběh nám co nejdříve pošlete číslo škodní události a výši Vaší spoluúčasti prostřednictvím sms, e-mailu nebo WhatsAppu a my Vám zavoláme.
  • od tohoto kroku přebíráme jednání s pojišťovnou za Vás. Pokusíme se sladit termín prohlídky Vašeho automobilu likvidátorem tak, aby Vám vyhovoval.
  • vozidlo je třeba přistavit 2 hodiny před plánovaným časem příjezdu likvidátora, aby bylo vše připraveno a nachystáno k prohlídce.
  • s sebou dovezte podepsanou plnou moc (případně se pdepíše na místě).
  • po prohlídce je možné vozidlo začít opravovat.
  • veškeré potřebné dokumenty pošleme pojišťovně za Vás.
  • pojišťovna na základě podkladů vystaví krycí dopis a bude Vás informovat o výši plnění a vyplacení částky na náš bankovní účet, která je však ponížena o Vaši spoluúčast.
  • opravené vozidlo si vyzvednete a v hotovosti doplatíte spoluúčast v plnění pojistné smlouvy.
  • předáním opraveného vozidla je případ uzavřen a plná moc pozbývá platnost.

 

Tel. kontakty pro nahlášení škodní události

Allianz 241 170 000
ČPP 957 444 555
ČSOB Pojišťovna 466 100 777
AXA 272 099 911
Kooperativa 957 105 105
Slavia 255 790 111
UNIQA 488 125 125
DIRECT 221 221 221
GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA 241 114 114